Salg og marketing
Vores dygtige landbrugsingeniører leverer enestående personlig kundepleje til landmænd og forhandlere i mere end 50 lande via tæt support ude hos kunden og via innovative tjenester.
Unik kundepleje
Hvordan den enkelte sort opfører sig, varierer fra region til region. Vores frøeksperter arbejder tæt sammen med landmænd for at dele deres viden om frø og hjælpe dig med at få de bedste resultater. Vi rådgiver også om de optimale vækstbetingelser, idet vi tager højde for jordtype, klima og lokal landbrugspraksis og giver landmændene mange valgmuligheder blandt de egnede sorter.
Klar til at hjælpe dig i 13 datterselskaber fordelt på 50 lande
Vi øger konstant vores globale tilstedeværelse med vores internationale udviklingsstrategi. Vi yder kvalitetskundesupport i alle vores datterselskaber. Vores agronomer inden for salg og marketing uddannes regelmæssigt for at sikre pålidelig produkt-, service- og agrosupport. De udfører hvert år tusindvis af indsatser på markerne, forsøg, demonstrationer af sorter, rundspørger og tjenesteydelser med landmænd og forhandlere.
13
datterselskaber
I Europa, Nord- og Sydamerika og Afrika
50
lande
Verdensomspændende salg
250
salgsrepræsentanter,
marketingspecialister og agronomer, der udfører kundepleje
85%
af salget
uden for Frankrig
Vores højtuddannede agronomer sikrer, at du får de bedste frøanbefalinger og agronomisk support gennem et stort globalt netværk af forhandlere. Vores team af eksperter gennemfører tusindvis af markforsøg med landmænd og forhandlere for at sikre, at vi fortsat leverer kundesupport på højeste niveau overalt, hvor vi er til stede.
Agro-Services, der bringer os tættere på landmændene
Vi samarbejder med landmænd om at udvikle landbrugstjenester, der bidrager til at optimere afgrødeudbyttet, øge modstandsdygtigheden over for miljømæssige udfordringer og i sidste ende sikre en bæredygtig landbrugspraksis. NUTRIPLUS®-serviceporteføljen omfatter værktøjer, agronomisk ekspertise og personlig rådgivning til især mælkeproducenter. Disse tjenester bringer os tættere på markedet, hjælper os med bedre at forstå kundens behov og give den bedst mulige rådgivning.